Görev Tanımları

 

TÜRKİYE CUMHURİYETİ GİRESUN ÜNİVERSİTESİ GÖRELE GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
İDARİ PERSONEL GÖREV DAĞILIMI

 
   
    • Fakülte Sekreteri
 
    Kemal GENÇ
   

    • Dekan Sekreteri

    • B.lu¨m Sekreteri

    • Tahakkuk

    • Satın Alma

    • GÜYBİS Veri Giriş Sorumlusu

    • EBYS Sorumlusu

    Bilgisayar İşletmeni Nagihan YILDIZLAR

     • Personel İşleri

     • Yazı İşleri

     • Evrak Kayıt

    • Kurul Kararları

    • Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi

   

    Şef Gönu¨l TERZİ

 
    • Öğrenci İşleri
    • Kütüphane Hizmetleri
 
    Bilgisayar İşletmeni Tayfun TOPCU
    • Güvenlik Hizmetleri     Güvenlik Görevlisi Gökhan ÖZDEMİR
    Güvenlik Görevlisi Belgin CEBECİ
    Güvenlik Görevlisi İbrahim Halil ÇARDAK
    Güvenlik Görevlisi Ümit ÇAVUŞOĞLU
   
    • Temizlik Hizmetleri
    • Arşiv Sorumlusu
    • Bina ve Çevre Bakım Onarım Sorumlusu
 
    Temizlik Görevlisi Mahmut USTA
    Temizlik Görevlisi Ceylan KESKİNOĞLU USTA
 
    • Isınma (Kalorifer) Hizmetleri
    • Destek Hizmetleri
 


    Kaloriferci ….

     
    • Teknik Hizmetler
 
    Tekniker Eyyüp BAYKAN
 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

KEMAL GENÇ
FAKÜLTE SEKRETERİ / GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİSİ

GÖREVLERİ
 

• 2547 Sayılı Yu¨ksek.ğretim Kanunu’nun 51/b ve 51/c maddelerinin gereğini yapmak.

• Dekan tarafından havale etme ve imzalama yetkisi verilen yazıları/belgeleri havale etmek ve imzalamak.

• Fakülte Kurulu, Fakülte Yönetim Kurulu, Faku¨lte Disiplin Kurulu gu¨ndemlerini hazırlamak ve toplantılara katılarak raport.rlu¨k yapmak, bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak.

• Faku¨ltenin Üniversite içi ve dışı tu¨m idari işlerini yu¨ru¨tmek ve istenildiğinde u¨st makamlara gerekli bilgileri sağlamak.

• Faku¨ltenin idari personeli u¨zerinde genel gözetim ve denetim görevini yapmak.

• Faku¨lte idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, du¨zenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak.

• Personel arasında uyum, saygı ve işbirliğini tesis edecek önlemleri almak.

• Faku¨lte idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında Faku¨lte Dekanına öneride bulunmak.

• İdari Personeli performanslarına göre değerlendirmek, performanslarını arttırmak için rotasyona tabi tutmak

veya hizmet içi eğitim kurslarına katılmalarını sağlamak.

• Dekanın ve Rekt.rlu¨ğu¨n davet ettiği toplantılara katılmak.

• Faku¨lte mallarını, kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Bina bakım ve onarımı ile ilgili çalışmaları planlamak ve sonuçlandırmak.

• Faku¨lte protokol, ziyaret ve tören işlerini du¨zenlemek.

• İdari çalışmalar ve eğitim-öğretim faaliyetlerinde kullanılacak makine teçhizatı temin etmek.

• Faku¨lteye yönelik tehdit ve tehlikelere karşı gerekli gu¨venlik önlemlerini almak, ilgililere bildirmek ve

öğrencilere gerekli sosyal hizmetlerin sağlanmasına yardım etmek.

• Eğitim-öğretim, bilimsel araştırma ve yayın faaliyetlerinin du¨zenli bir şekilde yu¨ru¨tu¨lmesi için yardımcı olmak.

• Bu¨tu¨n faaliyetlerin gözetim ve denetiminin yapılmasında, takip ve kontrol edilmesinde sonuçlarının

alınmasında Faku¨lte Dekanına karşı birinci derecede sorumludur.

• Tasarruf ilkelerine uygun hareket etmek.

• Temizlik işlerini takip etmek.

• Kullanmakta olduğu araç ve gereçleri her an hizmete hazır bir şekilde bulundurulmasını sağlamak.

• Bağlı olduğu su¨re. ile u¨st yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak.

• Yıllık izinler ve idari izinleri çalışma du¨zenini aksatmayacak şekilde organize etmek.

• Faku¨lteye alınacak akademik personelin sınav işlemlerinin takibi ve sonuçlarının Rekt.rlu¨ğe iletilmesini

sağlamak.

• Faku¨lte bu¨t.esinin hazırlanmasında gerekli iş ve işlemleri yapmak, bu¨t.e taslağını Dekanlığa sunmak, bu¨t.enin

kullanılmasıyla ilgili gerekli tedbirleri almak.

• Faku¨ltenin bina ve tesisleri ile makine ve teçhizatlarının bakım onarımı için gerekli çalışmalarda bulunmak.

• Stratejik planın hazırlanması, gu¨ncellenmesi ve yenilenmesi çalışmalarını sağlamak.

• Faku¨ltenin Tahakkuk Amirliğini yapmak.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Personelin çalışma saatlerine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymasını sağlamak.
• Dekan ve Dekan Yardımcıları tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.



 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Nagihan YILDIZLAR
DEKAN SEKRETERİ

GÖREVLERİ
 

Dekanın gu¨nlu¨k çalışma programını du¨zenlemek, randevuları planlamak ve ziyaretçileri karşılamak.

• Dekan tarafından verilen yazıların ve belgelerin gizlilik derecelerine uygun biçimde hazırlanmasını, kaydını

ve arşivlenmesini sağlamak.

• Faku¨lte içi ve dışı yazışmalarda Dekan adına gerekli metinleri hazırlamak, EBYS sistemi u¨zerinden takibini

yapmak.

• Dekanlık bu¨rosuna doğrudan ulaşan telefon, e-posta ve resmi yazıları konusuna göre ilgili faku¨lte birimine

veya Yazı İşleri Bu¨rosu’na yönlendirmek.

• Dekanın katılacağı toplantı, konferans ve etkinliklerin gu¨ndemlerini ve evraklarını hazırlamak.

• Faku¨lte Kurulu ve Faku¨lte Yönetim Kurulu toplantıları için Dekan adına yazışmaları yu¨ru¨tmek, gu¨ndemleri

du¨zenlemek, gerekli belgeleri hazır bulundurmak.

• Dekan tarafından onaylanacak evrakları kontrol etmek, imza su¨re.lerini du¨zenlemek ve dosyalamak.

• Dekanlık bu¨rosunda gelen evrak ve dosyaların kayıtlarını tutmak, arşiv du¨zenini korumak.

• Resmi davet, yazı ve tebriklerin zamanında gönderilmesini sağlamak.

• Faku¨lte Sekreteri ve Dekan Yardımcılarıyla iş birliği içinde çalışarak idari işlerin akışını kolaylaştırmak.

• Dekanlık bu¨rosuna ait araç, gereç, bilgisayar ve ofis malzemelerinin du¨zen ve bakımından sorumlu olmak.

• Dekan tarafından belirlenen hassas görevlerde gizlilik, dikkat ve özen kurallarına uygun hareket etmek.

• Çalışma saatlerine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Nagihan YILDIZLAR
BÖLÜM SEKRETERİ

GÖREVLERİ
 

• Bağlı bulunduğu b.lu¨mu¨n tu¨m idari iş ve işlemlerini yu¨ru¨tmek.

• B.lu¨m başkanının gu¨nlu¨k iş planına destek vermek, toplantı ve yazışma su¨re.lerini takip etmek.

• EBYS u¨zerinden gelen ve giden tu¨m yazıların kayıt, imza ve arşiv işlemlerini yu¨ru¨tmek.

• B.lu¨m öğretim elemanlarının izin, görevlendirme, ders, sınav, ju¨ri ve kurul evraklarını hazırlamak.

• B.lu¨m kurul gu¨ndemini hazırlamak, kararların yazımı ve dosyalanmasını sağlamak.

• Öğrencilerin ders kayıtları, danışman atamaları, mezuniyet ve staj işlemleriyle ilgili yazışmaları takip etmek.

• B.lu¨mu¨n eğitim-öğretim, araştırma ve etkinlik faaliyetlerine ilişkin belge ve raporların hazırlanmasına yardımcı olmak.

• B.lu¨me ait demirbaş, sarf malzeme ve ofis eşyalarının takibini yapmak, ihtiyaçları Faku¨lte Sekreterliğine bildirmek.

• Personel, öğrenci ve dış birimlerle yapılan yazışmalarda resmi u¨sluba ve mevzuata uygun davranmak.

• B.lu¨m arşivini du¨zenli tutmak ve gizlilik esaslarına uygun şekilde korumak.

• Akademik personelin ders ve sınav programlarının takibini yapmak, değişiklikleri zamanında bildirmek.

• B.lu¨m içinde görev yapan idari personel ve öğrencilerle iş birliği içinde çalışmak.

• Hassas görevlerde gizliliğe riayet etmek, kaynakları verimli kullanmak.

• Çalışma saatlerine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• B.lu¨m Başkanı ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilen diğer görevleri yapmak.



 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Nagihan YILDIZLAR
TAHAKKUK / SATIN ALMA

GÖREVLERİ
 

• Akademik ve idari personelin maaş, terfi, ek ders, gece mesaisi gibi faaliyetlerin puantajlarını hazırlamak ve ödenmesinin gerçekleştirilmesini sağlamak.

• Personelin yurtiçi ve yurtdışı geçici veya su¨rekli görev yolluklarını hazırlamak ve ödenmesinin gerçekleştirilmesini sağlamak.

• Faku¨ltenin bu¨t.e hazırlığında geriye d.nu¨k sarfiyatların rakamsal d.ku¨mlerini hazırlamak.

• Ödeneklerin kontrolu¨nu¨ yapmak, ödenek u¨stu¨ harcama yapılmasını engellemek.

• Ek ödenek ve ödenek aktarımı işlemlerini yapmak.

• Faku¨ltenin ihtiyaç duyduğu ve Faku¨lte Sekreterinin Dekandan olur aldığı mal ve malzemelerin alımı için gerekli evrakları hazırlamak, ödemelerin yapılmasını sağlamak,

• Kurum ile ilgili faturaların ödeme hazırlığını yapmak ve ödenmesinin gerçekleştirilmesini sağlamak.

• Personele ait emekli kesenekleri icmal bordrolarını hazırlamak ve ilgili birimlere iletmek.

• Kişi borcu evraklarını hazırlamak.

• Personele ait bilgileri su¨rekli gu¨ncel tutarak Sosyal Gu¨venli Kurumu’na aktarmak.

• Giyecek yardımından faydalanan personelin evraklarını hazırlamak.

• Kişilerin maaş işlerinde; icra, sendika vb. işlemlerini takip etmek.

• Kendisine verilen şifreleri gizli tutmak.

• Sorumluluğundaki tu¨m satın alım işlerinin seviyeleri, ödeme durumları, ödenekleri ve tasdikli iş programlarına göre mali ve teknik olarak gerçekleşmesi gereken durumlarla ilgili kayıtları tutmak.

• Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda harcama yetkilisine ve gerçekleştirme görevlisine gerekli bilgileri sağlamak.

• Faku¨lte ile ilgili Mali Yıl Bu¨t.esi dahilinde satın alınması ve yaptırılması gereken işlem ve işlerin yapılarak ödeme emri belgelerini hazırlamak.

• Her harcama için teklif ve istek belgesinin hazırlanması, satın alma komisyonunca piyasa araştırmasının yapılarak piyasa araştırma tutanağının hazırlanması, onay belgesinin du¨zenlenmesi.

• Muhasebe birimi ile ilgili yazışmaların yapılması ve evrakların arşivlenmesi.

• Her tu¨rlu¨ ödemenin kanun ve yönetmeliklere uygun olarak zamanında yapılmasını sağlamak.

• Görevden ayrılan, göreve başlayan, izinli, raporlu ya da geçici görevli personelin takip edilerek kendilerine hatalı ödeme yapılmasını önlemek.

• Ek ders ödemeleri ile ilgili, b.lu¨mlerin ya da öğretim elemanlarının vermesi gereken evrak ve belgeleri takip etmek, vermeyenleri uyarmak, ödeme yapılması konusunda gecikmeye sebep olanları amirlerine bildirmek.

• Tahakkuk evraklarını incelemek, hatalı ödeme yapılmaması konusunda dikkatli olmak.

• GÜYBİS verilerini sisteme girmek.

• EBYS birim sorumluluğundaki gerekli iş ve işlemleri yapmak.

• Belgeleri mevzuata uygun olarak du¨zenlemek.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Mesai saatlerine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.




 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Tayfun TOPCU
ÖĞRENCİ İŞLERİ BÜROSU

GÖREVLERİ
 

•  Sorumluluğunda bulunan işlerle ilgili olarak yu¨ru¨rlu¨kteki mevzuata ve Doku¨man Yönetim Sistemine uygun kurum içi ve kurum dışı gerekli yazışmaları hazırlayarak imza ve onaya sunmak.

• Öğrenci işleri ile ilgili genel yazışmaları yapmak ve takip etmek, öğrenci işleri bu¨rosunda yu¨ru¨tu¨lmekte olan işlerin zamanında ve doğru olarak yapılması için, gerekli iş akışlarını gu¨nlu¨k, aylık ve yıllık olmak u¨zere du¨zenlemek.

• Öğrenci işleri birimine havale edilen evrakların yazışmalarını yapmak.

• Faku¨lte b.lu¨mlerinin ÖSYM kontenjanı ve ek kontenjan işlemleri ile ilgili işleri yapmak.

• Kayıt silme, mezuniyet, ilişik kesme, kayıt dondurma işlemlerinin dilekçelerini kayıt altına alıp, muhafaza edip gerektiğinde Faku¨lte Yönetim Kuruluna sunmak ve EBYS sistemi u¨zerinden yazışmalarını yapmak.

• Öğrencilerin yatay geçiş işlemleri, dikey geçiş işlemleri ve ders muafiyet istekleri için gerekli belgeleri hazırlamak ve ilgili komisyona sunmak ayrıca gerekli kurum/birimlerle yazışmalarını yapmak.

• Hakkında soruşturma başlatılan veya disiplin cezası alan öğrencilerin dosyalarını tutmak, ilgili yerlerle yazışmalarını yapmak.

• Öğrenciler ile ilgili ilan ve duyuruları yapmak ve su¨resi dolan ilanları duyuru panosundan kaldırmak.

• Geçici mezuniyet, diploma ve kayıp diploma işlemlerini yapmak.

• Yabancı uyruklu öğrencilerin iş ve işlemlerini takip etmek.

• Öğrenciler ile ilgili YÖK, Senato, Üniversite Yönetim Kurulu, Faku¨lte Kurulu, Yönetim Kurulu ve Disiplin Kurulu Kararlarını takip etmek ve uygulamasını yapmak.

• Öğrenci affı ile ilgili işlemleri yapmak.

• Öğrencilerin stajla ilgili işe giriş-çıkış ve SGK vb. işlemlerini yapıp ilgili birimle yazışmalarını yu¨ru¨tmek.

• Faku¨ltede yapılan öğrenci konseyi ve temsilciliği için gerekli hazırlıkları ve işlemleri yapmak.

• Üniversitemiz Akademik Takvimini takip ederek gerekli hatırlatmaları ve işlemleri yapmak.

• Öğrencilerin kayıt yenileme işlemlerini takip ederek, danışman öğretim elemanlarına gerekli bilgi ve belgeleri sağlamak.

• Yeni kayıt yaptıran öğrencilerin kayıt dosyalarını eksiksiz almak.

• Yeni kayıt yaptıran öğrencilerin otomasyon sisteminden bilgilerinin kontrolu¨nu¨ yaparak varsa eksiklikleri gidermek.

• Öğrenciler ile ilgili alınan kurul kararlarını öğrencilere tebliğ etmek.

• Öğrencilerin ders kayıtlarını ve harç bilgilerini kontrol etmek ve varsa öğrencilerin eksiklikleri, akademik takvimde belirtilen su¨re. dolmadan danışmanlara bildirmek.

• Gerektiğinde öğrenci işlemleri ile ilgili kurum içindeki diğer birimlerle işbirliği yapmak.

• Öğrenci İşleri bu¨rosu ve öğrencilerle ilgili tu¨m evrakları arşivlemek. EBYS sisteminde birimiyle ilgili yazışmaları takip etmek ve sonuçlandırmak.

• Öğrencilerin danışman atamalarını ilgili birimlere bildirmek ve yazışmalarını yapmak.

• Kendisine mu¨racaat eden öğrencilerin soruları ve sorunları hakkında öğrencilere doğru-doyurucu bilgiler vermek ve çözu¨m odaklı olmak.

• Öğrencilerin belge isteklerini karşılamak (Öğrenci Belgesi, Transkript, Ders İçerikleri ve Askerlik Belgesi vs.).

• Öğrencilerin kayıp kimlikleri ile ilgili dilekçelerini alıp ilgili birimle yazışmalarını yapmak.

• KYK, TEV vb. kurum ve kuruluşlardan burs alan öğrencilerin başarı durumlarını bildirmek.

• Mezuniyet aşamasına gelen öğrencilerin mezuniyetlerini titizlikle incelemek ve hazırlamak.

• Rekt.rlu¨k Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından gönderilen diplomaların yazım kontrollerini yapmak ve varsa hatalı olanlarda gerekli du¨zeltmelerin yapılması u¨zere geri göndermek.

• Öğretim elemanları tarafından sınav notlarının zamanında sisteme girilip girilmediği kontrol etmek.

• Belgeleri mevzuata uygun olarak du¨zenlemek.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨lte varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.




 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Tayfun TOPCU
KÜTÜPHANE HİZMETLERİ


GÖREVLERİ
 

• Kataloglama ve Sınıflandırma İşlemleri (kitap, kitap dışı),

• Görsel-İşitsel Materyaller Servisi, Kayıt ve Koruma İşlemleri,

• Kısmi zamanlı öğrencilerin denetimi, eğitimi,

• Yararlandırma, Okuma Salonu Kontrol ve Denetimi,

• Ku¨tu¨phane Hizmetleri Tanıtımı,

• Kullanıcı Eğitimi Hizmetleri,

• .du¨n. Verme, Su¨re Uzatımı, Ayırtma (Rezerv) İşlemleri,

• İade ve Gecikme Cezası İşlemleri,

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.




 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Nagihan YILDIZLAR
TAŞINIR KAYIT KONTROL BÜROSU

GÖREVLERİ
 
• Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin yaptığı işler ile ilgili yürürlükteki mevzuata ve Doküman Yönetim Sistemine uygun yazışmaları hazırlayarak imza ve onaya sunmak.
• Fakültenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin kayıtları tutmak, icmal cetvellerini düzenlemek.
• Personelinin kullandığı büro malzemeleri, bilgisayar ve laboratuar malzemelerini demirbaş kayıtlarının yapılması.
• Birimlerde kullanılan makine-teçhizatın ve ofis malzemelerinin tamir ve bakımının yaptırılması ile ilgili yazışmaların yapılması.
• Satın alınan taşınırlar için, teslim alındıktan sonra, taşınır kod listesindeki hesap kodları itibariyle taşınır işlem fişi düzenlenmesi.
• Giriş kaydı yapılan dayanıklı taşınırların girişlerinin yapılması ve bir sicil numarası verilmesi.
• Dayanıklı taşınırların zimmet fişi karşılığı kullanıma verilmesi, zimmet listelerinin hazırlanması ve güncellenmesi.
• Kaybolma, fire, çalınma, devir vs. durumlar için kayıtlardan düşülmesinin yapılması, hurdaya ayrılan malzemeler ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.
• Yılsonu kesin taşınır hesaplarının yapılması ve raporlarının hazırlanması.
• Her eğitim-öğretim yılı başında akademik ve idari ile birimlerin Fakülte Sekreteri ile koordineli bir şekilde tüketim ihtiyaçlarının dağıtılmasını yapmak.
• Fakülteye devir ya da bağış yoluyla gelen demirbaş eşyadan bedeli belli olmayanların bedelinin belirlenmesi ve ayniyata kazandırılması işlemlerini yamak.
• Kırılan ve/veya kaybolan demirbaş eşya/donanım malzemesi bedellerinin kusuru olanlara ödettirilmesine ilişkin işlemleri yapmak.
• Ayniyat işlerinde yapılamayan işler ve nedenleri konusunda, Fakülte Sekreterine bilgi vermek.
• Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak ve alınmasını sağlamak. • Ambarda çalınma veya olağanüstü nedenlerden dolayı meydana gelen azalmaları harcama yetkilisine bildirmek.
• Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerlerde kontrol etmek, sayımlarını yapmak ve yaptırmak.
• Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasının yapılmasına yardımcı olmak.
• Kayıtlarını tuttuğu taşınırların yönetim hesabını hazırlamak ve harcama yetkilisine sunmak.
• Sorumlu olduğu depolarda, kasıt, kusur, ihmal veya tedbirsizlik nedeniyle meydana gelebilecek kayıp ve zararları önleyici tedbirleri almak ve harcama yetkilisine bildirmek.
• Sorumluğunda bulunan depoları devir teslim yapmadan görevinden ayrılmamak.
• Depoların temiz ve düzenli olmasını sağlamak.
• Birimlerin malzeme taleplerini depo mevcudu oranında karşılamak.
• Birimler ve çalışma odalarında bulunan demirbaşların kayıtlarını tutarak, demirbaş listesini odalara asmak,
• Birimlerce iade edilen demirbaş malzemeyi almak, bozuk, tamiri mümkün olmayanların kayıtlardan silinmesi, hurdaya ayrılan malzemenin imha edilmesi ya da gösterilen yere tutanakla teslim edilmesini sağlamak.
• Görevi ile ilgili yasa ve yönetmelikleri takip etmek.
• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.
• Etik kurallarına uymak.
• Fakültenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.
• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.
• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.
• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Fakülte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Şef Gönu¨l TERZİ
TAŞINIR KAYIT BÜROSU

GÖREVLERİ
 

• Taşınır Kayıt Yetkilisinin yaptığı işler ile ilgili yu¨ru¨rlu¨kteki mevzuata ve Doku¨man Yönetim Sistemine uygun

yazışmaları hazırlayarak imza ve onaya sunmak.

• Faku¨ltenin mu¨lkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin kayıtları tutmak, icmal

cetvellerini du¨zenlemek.

• Personelinin kullandığı bu¨ro malzemeleri, bilgisayar ve laboratuar malzemelerini demirbaş kayıtlarının

yapılması.

• Birimlerde kullanılan makine-teçhizatın ve ofis malzemelerinin tamir ve bakımının yaptırılması ile ilgili

yazışmaların yapılması.

• Satın alınan taşınırlar için, teslim alındıktan sonra, taşınır kod listesindeki hesap kodları itibariyle taşınır işlem

fişi du¨zenlenmesi.

• Giriş kaydı yapılan dayanıklı taşınırların girişlerinin yapılması ve bir sicil numarası verilmesi.

• Dayanıklı taşınırların zimmet fişi karşılığı kullanıma verilmesi, zimmet listelerinin hazırlanması ve

gu¨ncellenmesi.

• Kaybolma, fire, çalınma, devir vs. durumlar için kayıtlardan du¨şu¨lmesinin yapılması, hurdaya ayrılan

malzemeler ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.

• Yılsonu kesin taşınır hesaplarının yapılması ve raporlarının hazırlanması.

• Her eğitim-öğretim yılı başında akademik ve idari ile ve birimlerin Faku¨lte Sekreteri ile koordineli bir şekilde

tu¨ketim ihtiyaçlarının dağıtılmasını yapmak.

• Faku¨lteye devir ya da bağış yoluyla gelen demirbaş eşyadan bedeli belli olmayanların bedelinin belirlenmesi ve

ayniyata kazandırılması işlemlerini yapmak.

• Kırılan ve/veya kaybolan demirbaş eşya/donanım malzemesi bedellerinin kusuru olanlara ödettirilmesine ilişkin

işlemleri yapmak.

• Ayniyat işlerinde yapılamayan işler ve nedenleri konusunda, Faku¨lte Sekreterine bilgi vermek.

• Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli

tedbirleri almak ve alınmasını sağlamak.

• Ambarda çalınma veya olağanu¨stu¨ nedenlerden dolayı meydana gelen azalmaları harcama yetkilisine bildirmek.

• Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerlerde kontrol etmek, sayımlarını yapmak ve

yaptırmak.

• Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasının yapılmasına yardımcı olmak.

• Kayıtlarını tuttuğu taşınırların yönetim hesabını hazırlamak ve harcama yetkilisine sunmak.

• Sorumlu olduğu depolarda, kasıt, kusur, ihmal veya tedbirsizlik nedeniyle meydana gelebilecek kayıp ve

zararları önleyici tedbirleri almak ve harcama yetkilisine bildirmek.

• Sorumluğunda bulunan depoları devir teslim yapmadan görevinden ayrılmamak.

• Depoların temiz ve du¨zenli olmasını sağlamak.

• Birimlerin malzeme taleplerini depo mevcudu oranında karşılamak.

• Birimler ve çalışma odalarında bulunan demirbaşların kayıtlarını tutarak, demirbaş listesini odalara asmak,

• Birimlerce iade edilen demirbaş malzemeyi almak, bozuk, tamiri mu¨mku¨n olmayanların kayıtlardan silinmesi,

hurdaya ayrılan malzemenin imha edilmesi ya da gösterilen yere tutanakla teslim edilmesini sağlamak.

• Görevi ile ilgili yasa ve yönetmelikleri takip etmek.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Bilgisayar İşletmeni Gönu¨l TERZİ
PERSONEL / YAZI İŞLERİ BÜROLARI

GÖREVLERİ
 

• Personel işleri ile ilgili yu¨ru¨rlu¨kteki mevzuata ve Doku¨man Yönetim Sistemine uygun yazışmaları hazırlayarak

imza ve onaya sunmak.

• Personel işlerinde yu¨ru¨tu¨lmekte olan işlerin zamanında ve doğru olarak yapılması için gerekli iş akışlarını

gu¨nlu¨k, aylık ve yıllık olmak u¨zere du¨zenlemek.

• YÖK, Senato, Üniversite Yönetim Kurulu, Faku¨lte Kurulu ve Faku¨lte Yönetim Kurulu vb. kararları takip etmek,

kurul tutanaklarını hazırlamak ve gerekenleri yapmak.

• Akademik ve idari personelin diğer kurumlarda çalıştığı hizmetlerinin toplanması derece ve kademelerine

yansıtılması emekli sandığı hizmetleriyle birleştirilmesinin işlemlerini takip etmek.

• Akademik personel alımı ile ilgili gerekli yazışmaların yapılması.

• Akademik personel ile ilgili sınav işlemleri yazışmalarının yapılması.

• Açıktan, naklen veya yeniden atama işlemlerinin hazırlanması.

• Göreve yeni başlayan idari ve akademik personelin bilgi girişlerinin yapılması, .zlu¨k ve sicil dosyalarının

tutulması işlemlerinin yu¨ru¨tu¨lmesi.

• İdari ve akademik personelin kademe derece terfi işlemlerinin izlenmesi ve değişikliklerin muhasebe birimine

iletilmesi.

• Akademik, idari personelin işe başlama, görev değişikliği, kadro ve görev yeri değişiklikleri vb. bilgilerin

du¨zenli olarak kaydedilmesi.

• Aday memurlarının asaletlerinin onayına ilişkin yazışmaların yapılması.

• Akademik ve idari personelin u¨cretsiz izin, istifa ve askerlik hizmetleri ile ilgili işlemlerinin yapılması.

• Akademik ve idari personelin izin formlarının doldurulması ve izin gu¨n sayılarının takip edilmesi.

• Görevde yu¨kselme sınavlarını duyurulması ve takibi.

• Soruşturma sonucuna göre verilen cezaların takip edilmesi ve verilen ceza durumuna göre gerekli bildirimlerin

yapılması.

• Akademik personelin görev su¨relerinin uzatılması ile ilgili işlemleri yapmak.

• Kendisine mu¨racaat eden personelin soruları ve sorunları hakkında doğru-doyurucu-yönlendirici bilgiler

vermek.

• Saklanması gereken ve gizlilik özelliği olan dosya, yazı ve belgeleri en iyi biçimde korumak.

• Belgeleri mevzuata uygun olarak du¨zenlemek.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Tekniker Eyyüp BAYKAN
TEKNİK HİZMETLER

GÖREVLERİ
 

• Faku¨lteye ait binalarda meydana gelen teknik arızaları gidermek, bakım onarım çalışmalarına katılmak ve

denetlemek.

• Faku¨lteye ait binalarda meydana gelen elektrik, su, kapı, pencere, makine teçhizat gibi ku¨.u¨k çaplı onarımları

yapmak, yapılamayanları ilgililere bildirerek yapılmasını sağlamak.

• Binanın korunması, tertip ve du¨zeninin sağlanması konusunda planlar geliştirmek, ilgililerin onayı ile

uygulanmasını sağlamak.

• Binanın su¨rekli eğitim-öğretime hazır halde tutulmasını sağlamak.

• Makine, teçhizat ve bina bakım onarımları ile ilgili satın alınacak malzemeler konusunda idareye yardımcı

olmak.

• Elektrik, su, cam, çerçeve, kapılarda vb. aksaklıkları Faku¨lte Sekreterine bildirmek, yanan lamba, açık kalmış

ışık, açık kalmış musluk vb. israfa neden olan her şeye mu¨dahale etmek.

• Çalışma odalarında meydana gelen onarımları iş planına göre sıra ile en kısa su¨rede yapmak.

• Binanın ekonomik kullanılmasına ve yerleşim planına katkı sağlamak.

• Teknolojiyi yakından izlemek, yenilikler konusunda ilgilileri bilgilendirmek.

• Makine ve teçhizatlarla ilgili yıllık bakım sözleşmelerinin yapılmasını ve aylık bakımlarının yapılıp

yapılmadığını kontrol etmek, bunlarla ilgili yazışmaları ve tutulan raporları, garanti belgelerini muhafaza etmek.

• Yapılamayan işler ve nedenleri konusunda, Faku¨lte Sekreterine bilgi vermek,

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak.

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Gu¨venlik Görevlisi Gökhan ÖZDEMİR

Gu¨venlik Görevlisi Belgin CEBECİ

Gu¨venlik Görevlisi İbrahim Halil ÇARDAK

Gu¨venlik Görevlisi Ümit ÇAVUŞOĞLU


GÜVENLİK HİZMETLERİ

GÖREVLERİ
 

• Görevlendirildiği alanın gu¨venliğini sağlamak.

• Görevine mani bir hal meydana gelmedikçe görev yerini terk etmemek, karşılaştığı sorunları ve görev yapmasını

engelleyen durumları amirlerine bildirmek.

• Olaylara karşı dikkatli ve tedbirli olmak, bunları öncelikle gu¨venlik birimlerine ve amirlerine bildirmek.

• Bina içerisindeki görevli koruma ve gu¨venlik görevlisi ders aralarında binayı dolaşarak özellikle salonlarda işi

olmayan öğrencileri o bölgeden uzaklaştırmak, ders olmayan salonların kapalı kalmasını sağlamak, derslerden

sonra sınıfların titizlikle kontrol edilerek varsa herhangi bir aksaklık ya da eksiklikleri (Bilgisayar, projeksiyon

cihazı, perde vb.) tespit ederek birim amirlerine bildirmek.

• Binayı periyodik aralıklarla dolaşarak gereksiz olarak yanan lamba, açık kalmış ışık, açık kalmış musluk vb.

israfa neden olan her şeye mu¨dahale etmek.

• Öğrenci, öğretim elemanı ya da personeli ziyarete gelen ziyaretçilerin kayıtlarını ziyaretçi kayıt defterine veya

misafir araç kayıt kaydetmek ve yol göstermek.

• Doğrudan ilgili olmasa da temizlik, onarım ve benzeri konularda g.rdu¨ğu¨ eksiklikleri ya da karşılaştığı

olumsuzlukları ilgililere bildirmek.

• Öğrenci ya da idari kısımla hiçbir ilgisi olmayan, yardım isteyen, yardım makbuzu veren ya da satıcı olan kişileri

yerleşke alanına ve binaya sokmamak, gerekirse gu¨venlik birimine bildirmek.

• Özellikle geceleri giriş kapılarının kontrol edilerek kapatılması.

• İzin taleplerini, idarenin çalışma sistemini aksatmayacak şekilde istemek ve kullanmak.

• Talep ya da şikayetlerini hiyerarşik sisteme uygun yapmak.

• Görev teslimlerinde karşılıklı bilgi alış verişinde bulunmak ve nöbet defterini imzalamak.

• Göreve başlarken görev mahallini kontrol etmek, g.ru¨len eksiklikleri rapor etmek.

• Kampus içerisine veya çevresine park eden araçları denetlemek ve uygunsuz araç park edenleri uyarmak.

• Gece ya da gu¨ndu¨z nöbet sırasında tehlikeli g.ru¨len, şu¨phelenilen durumları ilgililere bildirmek, gerekirse bu

durumları tutanakla tespit etmek.

• Nöbet sırasında belli bir yerde oturmamak, nöbeti gerektiği şekilde tutmak.

• Faku¨lteye ait gizli kalması gereken konularda hiçbir şekilde ilgisiz kişi ve kurumlara bilgi vermemek.

• Telefon konuşmalarını kısa tutmak, yerleşke araç girişi ve yerleşke öğrenci girişi kapılarında devamlı kimlik

kontrolu¨ yapmak, öğrenci kimliği olmayan kişileri yerleşkeye almamak.

• Zimmetine verilen araç ve gereçleri usulu¨ne uygun kullanmak ve muhafaza etmek.

• Devlete ait malzemeyi resmi amacına ve görevine uygun olarak kullanmak.

• Nöbet yerleri ile binalarının içinde ve .nu¨nde başkalarının oturmasına izin vermemek.

• Görev esnasında, göreve geliş ve gidişlerinde amir veya aynı statu¨deki arkadaşlarıyla kesinlikle mu¨nakaşa

etmemek, görev teslimi sırasında gerekli bilgileri görevi devralanlara aktarmak.

• Yasak olan davranış ve eylemlerden uzak durmak.

• Öğrencilerin izinsiz bildiri dağıtmaları, duvarlara ya da binanın çeşitli yerlerine afiş, poster vb. yapıştırmamaları

konusunda dikkatli olmak, tespit edilenleri ilgililere bildirmek.

• Öğrencilerin öğretim elemanlarının kapılarının .nu¨nde, salonlarda birikmelerine, ses, gu¨ru¨ltu¨, taşkınlık

yapmalarına izin vermemek.

• Görevi ile ilgili yasa ve yönetmelikleri takip etmek.

• Görevini Giresun Üniversitesi Rekt.rlu¨ğu¨ Koruma ve Gu¨venlik Görevlisi Genel Talimatları doğrultusunda

yapmak

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Nöbet çizelgesinde belirtilen zaman çizelgesine, kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak ve nöbet esnasında personel

tanıtım kimlik kartını takmak,

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Temizlik Görevlisi Mahmut USTA
Temizlik Görevlisi Ceylan KESKİNOĞLU USTA

TEMİZLİK HİZMETLERİ

GÖREVLERİ
 

• Sorumluluğunda olan iç ve dış mekanların du¨zenli, temiz ve hijyenik olmasını, birimlerin bina, eklenti ve

katlarında yerleşimin du¨zeninin devamını sağlamak.

• Sınıf, laboratuar, koridor gibi alanları havalandırmak.

• Posta işlemlerini yapmak.

• Fotokopi, teksir gibi işlere yardımcı olmak, evrak dağıtımını gerçekleştirmek.

• Elektrik, su, cam, çerçeve, kapılarda vb. aksaklıkları Faku¨lte Sekreterine bildirmek, yanan lamba, açık kalmış

ışık, açık kalmış musluk vb. israfa neden olan her şeye mu¨dahale etmek.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak.

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek.

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak, mesai saatleri içerisinde personel tanıtım kimlik

kartını takmak,

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.



 
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Görele Güzel Sanatlar Fakültesi
Görev Tanım Formu

Kaloriferci : ..................
ISITMA (KALORİFER) HİZMETLERİ

GÖREVLERİ
 

• Sorumluluğunda olan iç ve dış alanların du¨zenli, temiz ve hijyenik olmasını, birimlerin bina, eklenti ve katlarında yerleşimin du¨zeninin devamını sağlamak.

• Kalorifer dairesi ile ilgili hizmetleri yapmak, temiz ve du¨zenli tutmak.

• Tesisatı kontrol altında bulundurmak, ısıyı ayarlamak.

• Kalorifer tesisatının korunmasına özen göstermek, arızaları zamanında amirine bildirmek.

• Kazan yanarken görevi başında bulunmak.

• Tesisatın suyunu tamamlamak, bacayı temizlemek, kazan dairesinde bulunan alet ve araç –gereci korumak.

• Kaloriferin çalışmadığı zamanlarda idarece verilecek görevleri yapmak.

• Bulunmuş olduğu birimin ısınması ve ısı sisteminde yapılması gereken her tu¨rlu¨ bakım ve onarım çalışmasını yapar.

• Sınıf, laboratuar, koridor gibi alanları havalandırmak.

• Elektrik, su, cam, çerçeve kapılarda vb. aksaklıkları Faku¨lte Sekreterine bildirmek, yanan lamba, açık kalmış musluk vb. İsrafa neden olan her şeye mu¨dahale etmek.

• Hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek.

• Etik kurallarına uymak.

• Posta işlemlerini yapmak.

• Faku¨ltenin varlıkları ile kaynaklarını verimli ve ekonomik kullanmak,

• Savurganlıktan kaçınmak, gizliliğe riayet etmek,

• Zaman çizelgesine ve kılık-kıyafet yönetmeliğine uymak, mesai saatleri içerisinde personel tanıtım kimlik kartını takmak,

• Dekan, Dekan Yardımcıları ve Faku¨lte Sekreteri tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.